Inspiratie pentru pachetel la scoala – II; 4 RETETE SANATOASE (video)

Home  /  Am idee de copii  /  Inspiratie pentru pachetel la scoala – II; 4 RETETE SANATOASE (video)

Am promis ca revin cu idei noi de pachetel sanatos pentru copiii nostri, la scoala.

Am gasit 4 retete SANATOASE care pot inlocui chips-urile oribile de la tonete!

Zau ca nu e greu, se fac in cateva minute, le putem prepara de cu seara si a doua zi, micutii sa le rontaie in pauza.

A, sunt foarte potrivite si daca vi se anunta prieteni intr-o vizita, sa vedeti un film.  Sunt sanatoase si nu ingrasa!

Sursa video: Tasty; sursa foto: pinterest

PONTURI despre CARTOFUL DULCE:

in urma cercetarilor facute, s-a constatat ca aceasta leguma are una dintre cele mai consistente valori nutritive.
Vitaminele A si C au calitati antiinflamatorii, reducand, in acest fel, crizele de astm ori durerile provocate de diferitele forme de reumatism.
Cartofii dulci sunt bogati in carbohidrati complecsi, fibra dietetica, betacaroten (un nutrient echivalent vitaminei A), vitamina C si vitamina B6.
Cartoful dulce facut la cuptor este mai nutritiv decat cel fiert. Il puteti adauga in aproape orice mancare, sau, si mai bine, folosit crud in salate. Trebuie doar sa va obisnuiti cu gustul sau aparte, total diferit de cartoful clasic!

PONTURI despre KALE:

este un aliment minune; consumat cu regularitate, are efecte benefice vizibile, atât în prevenția cât și în tratarea unor afecțiuni.
este o sursă excelentă de vitamine, minerale și de substanțe active care ajută la eliminarea toxinelor și favorizează absorbția nutrienților. Susține sistemul imunitar și poate preveni cancerul
ne poate ajuta să combatem infecțiile, să ne revenim mai rapid în perioadele de convalescență; protejează pielea de poluare și toxine, curăță tenul și previne apariția ridurilor
are beneficii și pentru sistemul digestiv și cel cardiovascular; reglează tranzitul intestinal, iar datorită conținutului de antioxidanți, susține detoxifierea ficatului, rinichilor și colonului.
scade colesterolul rău din sânge, iar vitamina K reglează procesele de coagulare a sângelui.

Am promis ca revin cu idei noi de pachetel sanatos pentru copiii nostri, la scoala.

Am gasit 4 retete SANATOASE care pot inlocui chips-urile oribile de la tonete!

Zau ca nu e greu, se fac in cateva minute, le putem prepara de cu seara si a doua zi, micutii sa le rontaie in pauza.

A, sunt foarte potrivite si daca vi se anunta prieteni intr-o vizita, sa vedeti un film.  Sunt sanatoase si nu ingrasa!

Sursa video: Tasty; sursa foto: pinterest

PONTURI despre CARTOFUL DULCE:

  • in urma cercetarilor facute, s-a constatat ca aceasta leguma are una dintre cele mai consistente valori nutritive.
  • Vitaminele A si C au calitati antiinflamatorii, reducand, in acest fel, crizele de astm ori durerile provocate de diferitele forme de reumatism.
  • Cartofii dulci sunt bogati in carbohidrati complecsi, fibra dietetica, betacaroten (un nutrient echivalent vitaminei A), vitamina C si vitamina B6.
  • Cartoful dulce facut la cuptor este mai nutritiv decat cel fiert. Il puteti adauga in aproape orice mancare, sau, si mai bine, folosit crud in salate. Trebuie doar sa va obisnuiti cu gustul sau aparte, total diferit de cartoful clasic!

PONTURI despre KALE:

  • este un aliment minune; consumat cu regularitate, are efecte benefice vizibile, atât în prevenția cât și în tratarea unor afecțiuni.
  • este o sursă excelentă de vitamine, minerale și de substanțe active care ajută la eliminarea toxinelor și favorizează absorbția nutrienților. Susține sistemul imunitar și poate preveni cancerul
  • ne poate ajuta să combatem infecțiile, să ne revenim mai rapid în perioadele de convalescență; protejează pielea de poluare și toxine, curăță tenul și previne apariția ridurilor
  • are beneficii și pentru sistemul digestiv și cel cardiovascular; reglează tranzitul intestinal, iar datorită conținutului de antioxidanți, susține detoxifierea ficatului, rinichilor și colonului.
  • scade colesterolul rău din sânge, iar vitamina K reglează procesele de coagulare a sângelui.
Inchide

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *